Tuesday, March 17, 2009

Mjlis Eksekutif Dinner Kajai (MED!K)

waaaa aku terpanggil lg tok mencoret ape2 kat blog ni...hehhehe kerana exam yg menggila tertangguh so nk kurangkan kemalasan dgn merapu sedikit kat sini... kenangan manis menjadi tema aku pd malam ini..aku nk imbau kembali kenangan malam dnnr MED!K sepanjang aku dok kat kolej kebanggaan aku ni...hehhe semestinya kolej rahim kajai...



ni dnnr time aku 1st year lg...hehehee meriahhh...seronok keje dgn cnior2 semua...MALAM KEMILAU EMAS....nama yg menjadi pilihan kami...hehhee



ni antara barisan MT yg bertanggungjawab menjayakan mlm tersebut... cnior2 aku lahh waaa bangga kat die org...

Ni plak MED!K time aku naik thn 2...hehhee ni muke2 yang dah naik pangkat jd pengarah dengan MT yang dah bersara...

haaaa..ni la nama mlm mase dnnr 2008...MALAM SERUMPUN KASIH....masuk dnnr ni...dah 2 tahun berturut2 aku xda meja...waaaaa...tu rr syarat kalau jd MT tok dnnr kolej...

Berkawan jgn mengira bangsa.kita tinggal kat bumi masyarakat majmuk ni..hehehhe..yg ni kawan2 india aku kat kolej...yang 2 org tu ohhh...kawan rapat aku laaa...

ohh ini laaa pertama kali boleh melaram tanpa ada tugasan mase dnnr MED!K. hehehee..ni dgn org kuat koleh rahim kajai...aku pggl kakak2 opis....

yang ni plak geng2 aku...dr dulu sampai sekarang minah 4 org ni mmg rapat gak...hehhe sarawak jumpa sarawak...nemiak 3 org tok mun betemu sik pandey berenti beloya...makin mun nemu achim...mesti tetak ngan besusey sik putus2 mcm urang tua....hahahhaa

ni slh seorang org kuat aku masa kat ukm...hehehe perkenalan dgn die ni agak lucu...semuanya kerana setem hasil waktu 3m dulu2 kala....hehehhee biar lah rahsia...

okkkk...ni laaaa penampilan aku sepenuh nya mlm tu..biasenyer aku berkejar2 dlm dectar tu tp dnnr kali ni aku melaram habis-habisan...ye rr pertama kali dapat meja n jd tetamu jemputan hahahaa...dulu2 mmg jd vip tp xsenang duduk...hehhe lepas bersara aku boleh bersukaria plak mlm tu hehehhee...eh lupe plak...dnnr kali ni...bertemakan UJANA MEMORI...

No comments:

Post a Comment