Sunday, March 8, 2009

aku dan kedah.......

kat surau..tlg makcik2 wat kenduri sambut artis2

Cuti tahun br cina lepas aku p kedah tok keje2 lapangn...waaaa ape yg best banyk benda aku dapat dan xlupa gak dapat bercuti dgn kawan2 kesayangan...hehehe dok umah berhantu hahaa
keje kami - mendapatkan data kat kpg yan kedah...rakam perbualan dgn org tua2 hehhee..tok dialektologi rr.

Dengan mak teh...

Ni rr pertama kali aku p kedah.yg best gak pertama kali aku naik keretapi...huuhuhuh jenuh duduk oiii...dan impian aku nk tgk sawah padi yg luas pun tercapai gak..kat kmpg aku mmg rr tanam padi tp kami tanam padi huma.kalau bab tanam padi huma ni aku mmg reti rr tp xpernah tgk padi yg org tanam kat bendang.....heheheheh cantikkk luas n tenang mata memandang...

Bersama makcik Siti....makcik ni best gler...ramah n bersemangat walaupun die cacat
penglihatan. Die boleh wat semua keje dengan baik termasuk memasak...kagum sgt..
Ni makcik Arna..makcik ni pun ramah sgt. Die gemar ternak ikan.ikan yg die ternak cantik2 hehehe dan satu lg kegemaran makcik ni- tanam pokok bunga..laman umah die cantik sgt..

Ni tok wan n nek wan..die citer zaman2 jepun kat kami...Pengalaman die sgt luas walaupun dah berusia namun ingatan die msh kuat lg...


Yang ni plak pak alang...pakcik ni lawak n ramah...hehehe kami wat iklan ubat gigi je p umah die...kenangan plg best die dgn ayu hahhahaa...

ohhh kami mengganggu makcik ni nk p mttg hehhee..kerana nk amik data kami serbu je rrr...kami pggl makcik ni makcik segan di tepi jalan...hehehe

No comments:

Post a Comment