Thursday, April 23, 2009

Tesis oh tesis

Peperangan di kala meniti hari2 yang semakin sempit

waaa...ni kengkawan yg sama bwh selian AJ sama seperti aku....ttg tesis aku no komen...tahniah tok diri n kengkawan semua je rrrr...hehehhe


ni sesi pelajar bersama penyelia...tq...

Kenapa aku tetibe minat bukak crita tesis ni kerana...aku pun tak tau kenapa...waaaa..gitu2...aku bosan dah tgk nota yg aku baca so luang sikit masa kat sini.dah lama aku xmencoret kat ruangan ni...lg pun waktu exam ni adalah yg paling unik..aku bukan bz sgt dgn exam huhuhuhu...semuanya gara-gara tesis...otak terpaksa di bahagi dua seprti dalam teknik hemisferektomi untuk otak terlibat dgn unsur kebahasaan...begitulah perumpamaan diri aku sekarang...hahahha...

Ni plak aku n member2 satu kepala yang xbetoi...

Aku dan dia...masa untuk bersama semakin singkat.....

2 comments: